FarFar Fashion [Case Study]

Jak odświeżyć wizerunek marki, pozostając wiernym jej założeniom?

Z takim wyzwaniem zmierzyliśmy się podczas planowania pierwszej sesji zdjęciowej dla polskiej marki odzieżowej z Łodzi. Firma ta poprosiła nas, aby stworzyć lekki, nowoczesny lookbook, jednocześnie utrzymując standard i estetykę, która trafia do stałych klientów. Czuliśmy, że w poprzednich realizacjach marki brakowało świeżości oraz spójności, dlatego na tych aspektach skupiliśmy naszą uwagę. Najtrudniejszym zadaniem okazało się planowanie moodboardu, który musiał pozostać w zgodzie z wyrobioną już wizją marki, jednocześnie dotknąć obecne trendy i możliwości, które daje nam dzisiejsza technika.

Kim jest nasz klient?

Marka odzieżowa Far Far to rodzinny biznes, który swój początek miał w Łodzi. Ubrania szyte są w Polsce z wysokiej jakości materiałów. Dzięki długoletniemu doświadczeniu marka zdobyła zaufanie wśród klientów w całej Polsce. W tym momencie ubrania Far Far można dostać w ponad 100 sklepach w całym kraju, ale także zagranicą. Kolekcje łączą w sobie klasykę, podążając za zmieniającymi się trendami w świecie mody. Ich klientką jest współczesna kobieta, która ceni sobie elegancję, nie zapominając o wygodnie użytkowania. Dzięki dbałości o detale i ciągłej pracy nad udoskonalaniem krojów oraz doboru materiałów, marka może pochwalić się imponującą liczbą konsumentów. Własna szwalnia pozwala im na pełną kontrolę nad całym procesem, od projektu do gotowego produktu.

Jak rozwiązaliśmy problem?

Przy realizacji poprzednich sesji brakowało odpowiedniego przygotowania koncepcji. Problem ten często występuje w firmach, które nie mają oznaczonej wyraźnej strategii marketingowej. Naszą współpracę rozpoczęliśmy od stworzenia moodboardu spójnego z DNA marki. Następnie dla naszego klienta przygotowaliśmy koncepcję sesji, scenografię, zgodną z wyznaczoną wizją oraz przeznaczonym budżetem. Sesja zdjęciowa to przede wszystkim duże wyzwanie logistyczne, ponieważ składa się w wielu ważnych rzeczy, które muszą być dopięte na ostatni guzik. Podczas sesji dbaliśmy, aby realizować wizję zgodną z wcześniejszymi założeniami, moodboardem i DNA marki, aby osiągnąć zamierzoną spójność.

Jakie rezultaty osiągnęliśmy? 

Postwała lekka, zwiewna sesja, która wpisuje się w klimat marki. Jasne, a za razem wygaszone kolory podkreśliły sezon jesienny, a także jakość najwyższej klasy materiałów. Zdjęcia stworzyły klimat marki, wypełniły katalog, stronę internetową oraz media społecznościowe tworząc spójną z DNA marki koncepcję, której do tej pory brakowało.